Stressobert

Ännu en lång skoldag med sjukt mycket stress, stressa på mig själv som bara den! Men nu ligger jag ganska bra i tidsplanen. Jag blir knappt hungrig när jag stressar så, men nu har jag tjockat i mig spagetti och köttfärssås. Imorgon ska min lilla extraväv vara klar, den började bra iallafall, mycket fint!

Kom hem och hade ingeting som måste göras, känns så skönt! Igår hade jag ju en hel del vill jag lova! Provet gick bra idag också, känner mig nöjd iallafall. Nu börjar Bodyguard så den ska jag mysa framför.

Imorgon är de sovmorgon! WI! De behövs! Sen ska de packas! För sen ska jag HEM till UPPSALA! LÄNGE. UNDERBART.

Kommentarer
Postat av: fisobert

god jul min fina <3 får ses snart o gå o handla på knappkarlsson :) wii. Puss o kram lisfis

2008-12-19 @ 12:46:52
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0