Snart lov...

Idag så var de bara att fortsätta med vävningen och sedan hade vi formgivning och då skulle vi måla våra blivande trasmattor som är nästa vävprojekt, men de dröjer. När vi kommer tillbaka från jullovet så har vi sömnad först.

Imorgon ska vi åka till GBG på lite studiebesök och sedan ska våran grupp käka lite och sedan gå på julmarknaden på Liseberg, ska bli så mysigt!

På lördag ska vi ha vårat Luciamys också med pepparkaksbakning, Lucia uppträdande i kyrkan och sedan glöggmys! Åh så härligt! Annars så är planen att väva klart nu i veckan, så de blir till att lägga in en speed nu!

Det är väl lite granna vad som händer just nu... Allt står ganska mycket i stå och jag måste ta tag i att göra de sista grejerna innan lovet. Redan inställd på att de är lov, totalt otaggad på vävningen och allt, surt! Innan har de ju vart så jag tyckt att allt annat är jobbigt för jag vill väva, nu är de snarare så jag gör allt annat först innan vävningen... Bara 4 meter kvar nu... Hehe! Nej då, de kommer gå så bra så!

Idag såg jag på Batman the dark knight. Den va riktigt bra faktist, hade ju dock inte förväntat mig så mycket, en Batman film liksom... Men den va bra och han som dog som spela Joker, han va riktigt bra i sin roll!

Har prov på torsdag också, måste ta tag i lite övande innan dess... Prov på vävsedeln. Haha vad de nu säger er... Massa uträkningar på garn som kommer att få åt till väven och sånt helt enkelt... Lycka till på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0