Pepparkakskonst och lucia på riktigt

Nu har Cattis och Petra dragit sig hemåt och ag hänger lite framför tven och datorn. Dagen började med att jag försov mej, ställde klockan på 10, men somna om så många gånger att klockan inte starta igen sen, så vaknade kl 13.15. Jaha.

Cattis, Petra och Karin kom kl 3 och då började pepparkaksbaket. De började hur bra som hellst, sen stötte vi på lite problem men de blev hur bra som hellst i slutändan! Så himla nöjda! Korten kommer på måndag, så nu får se våran pepparkakskonst! Design är vad jag kallar de!

Luciatåget var betydligt mer underhållande och vi hade sånt flyt när vi kom så vi fick sitta längst fram, brevid körledarna eller så, soft! Hela kyrkan va full! Det var några småttingar med i luciatåget och vi satt och mådde lite dåligt över en stackare som var super kissnödig.. Haha lillan då! Men de gick bra! Vi träffade även Carro och hennes lover, dom skulle hem och kolla på fotboll... Haha så blir de när man dejtar en fotbollsspelare ;) Själv drog jag med mig Cattis och Petra hem till mig för en enklare middag och lite film.

Har vart en supermysig dag!

Juste, Petra bor i en korridor och de ska tydlgen va korridorsfest, man blev ju bjuden! Wiho, fest! Med en massa blivande veterinärer...? Haha de kommer nog bli skoj! De var på onsdag, så hoppas fler i klassen kan komma så blir de som en liten avslutningfest förr oss också kanske! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Va mysigt ni såg ut att ha det! =)

Så trist att jag missade, men men inte så mycket att göra åt..

2008-12-14 @ 10:26:37
URL: http://rubenberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0