Mera julmys

Dagen började med julmarknad i Sigtuna med familjen. Tog en massa mysiga kort, supersöta små hus och jättemysigt var de, men klant som jag är, råkade jag radera dessa bilder, sämst! Då började processen med att försöka hitta bilderna igen, några hittades men vi lyckades aldrig kunna spara om dom. Jäkla problem. Men men, de va bara några bilder. Jag får helt enkelt ge er en målade beskrivning så får ni använda fantasin. Börja med en sagoby med massa små söta hus i olika färger och sedan ställer ni dit lite typiska marknadsstånd framför och så lägger ni till massor med folk som står och tittar på hantverk och sådant, medans de står barn och spelar julmusik sakta men säkert på sin trumpet. Så mysigt var de iallafall..!

Sedan var de julmingel hos Mats och Margareta. Supergod mat som alltid. Mums! Massor av mat! Träffa släkten, äta gott i mycket mysig miljö. Julen har börjat! :)

Imorgon ska jag ner på stan iallafall, sola och shoppa sista julklapparna är planen. Sen får jag se. Ska nog sova ut iallafall, trött som bara den! Hoppas jag kan få sova nu bara! Sen ska de slås in julklappar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0