Mer julmys

Idag har jag haft lite mer julmys med sill och potatis och julmust! Senare blir de pepparkakor och glögg! Mums! Underbart! Till Desperate Housewives såklart! Nu är de sjukhuset på tv och jag har inget speciellt jag borde göra ikväll så tänkte ta de lungt framför tven bara! Eller jag glömde de pappret jag hade behövt isåfall, men de får bli en annan dag. Imorgon har vi självstudier och min julklänning ska påbörjas! Spännande!

Jag har börjat att göra smoothies till varje morgonrast med bara frukt, så himla gott! Imorgon blir de av apelsin, passionsfrukt och hallon. Redan gjord och står i kylen och väntar på att bli äten!

Väven är färdigträdd och har börjat väva lite, men vävningen får vänta tills på torsdag!

Annars har de vart en vanlig dag i skolan, vi fick tillbaka en prov på materialkunskap som jag fick VG på, så de va ju kul! Sedan hade vi ett prov i bindningslära, de känns inte alls som om de gick nå bra tyvärr... Inte alls nöjd, men men... På torsdag har vi prov i vävsedeln. De blir ganska mycket nu i slutet, allt ska monteras och lämnas in också... Men de kommer gå så bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0