Lång dag med massor av julmys

Sov dåligt, vaknade flera gånger under natten. Fullmåne.

Lång skoldag idag, gick hem kvar i 8 då skolan larmas kl 8. Har gjort mina julkort idag, nu är dom klara, ska bara skaffa mig kuvert och frimärken så är dom så gott som skickade! Har gjort allt idag på dom, vävt, klippt och klistrat och ritat och fixat och donat. Nöjd. Sen har jag börjat på en liten extra väv också.. Jag som typ var helt klar, ingen stress, nu blir de lite stress igen, men de är kul att ha nått att göra och inte bara såsa omkring!

Vi hade ju julbord idag med, så mysigt och massa gott! Vi överlämnade våran pepparkakskonst som var en pepparkakssymanskin till Anne och en vävstol till Gunnel, dom blev glada iallafall ;) Vi var ju ganska nervösa att vi skulle ramla eller halka med konsten, men allt gick fint! Tur!

Bilder på mitt underbara rosa tyg (se så mycket, fattar ni att jag gjort detta med en tråd i taget?!), pepparkakskonstverken och julmiddagen.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och plugga mig till sömns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0