Grattis mamma!

Mammis födelsedag! Grattis! Hoppas du hade en bra födelsedag! Önskar jag kunde vart där och käkat lite tårta med dej!

Idag fick jag ett roligt brev, med ett paket i! En julstrumpe julklapp! Åh! Tack mammi och daddi! :) Vann inget på trisslotten som var med i paketet, tyvärr! Men åt lite av chokladen ikväll, mums!

Jag åt massa gott idag, haha mat är lite av mitt liv, så idag blev de sushi och nu provade jag med vanlig laxfilé som tinas upp i saltat vatten, men fortarande ligger rimmad lax på toppen på min lista av bästa sushilax för hemma bruk. Kostade på mig lite natur godis också, de va sjukt gott! Och festade loss på julmust såklart! Och pepparkakor!

Julklänningen har påbörjats och är mer klar än oklar, haha om man kan säga så, de är dragkedja och folla kjolen kvar och sy på lite knappar och detaljer, men ändå! De gick ju snabbt! Får se imorgon om jag behöver sy om något när jag provar den, spännande!

Har inhandlat lite sladd förlängning och sådant så nu lyser min adventsljusstake och jag slipper hålla på att ändra i köket mellan micorn och shakern, skönt! Och så kan jag sätta i min nya hårddisk som ska göra så jag kan kolla på filmerna jag har på datorn på TVen, underbart! Så ska ge mej på ett försök, kanske imorgon!

Se så julmysigt de blev med min advenstljusstake och levande ljus!

Nu ska jag bege mig till sängen, sov gott!



Kommentarer
Postat av: lisen

du har det SÅ mysigt hjärtat!!

2008-12-05 @ 13:58:36
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men kan inte du lära mig & Syrris att göra suchi.

Vi vill så gjärna börja med det men känner oss som barn i ett främmande laand lixom.

2008-12-05 @ 20:31:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0