Gott Nytt År!

Så nu har ett år gått, tydligen. Och de ska firas? Jo men de är klart de ska! Har precis kommit hem från en liten snabb vända till solariet och sedan för att köpa mig en hårfärg och lite lösfransar. Så nu ska färgadet börjas. Igår fick jag hem mitt nya löshår, helt underbart! Äntligen! Jag blir helt seriöst lycklig när jag sätter på mej de, ytligt kanske men ändå, jag blir glad!

Ikväll blir de Oskar som står för nyårsfesten så de ska bli hur skoj som hellst! :) Och alla andra som jag inte träffar önskar jag såklart ett helt underbart Gott Nytt År!

Själv tycker jag ju att nyår alltid är överskattat, alla har problem med att bestäma sig för vad man ska göra för man måste kolla med alla vad dom ska göra och hit och dit och de blir en nödlösning några dagar innan, oftast. Men de kommer bli bra ändå såklart!

Jag ville ju vara vid slottet här i Uppsala och kolla på fyrverkerierna i år, som jag velat de senaste 4 åren typ, men de blir aldrig av. Man fastnar nån annanstans och så kommer de säkert bli i år med, men ändå, jag får nog se lite fyrverkerier ändå!

Ha en underbar fest allihoppa!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Men kan vi få se nyårsblåsan ellääär :D

Snyggiing

2009-01-02 @ 22:48:09
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hallå äre bloggpaus för fröken Josefsson ellääär? :D Miss yah bejbi

2009-01-06 @ 20:43:46
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Ja, jag håller med Kristina, har du bloggpaus sötnos?



<3

2009-01-06 @ 23:29:44
Postat av: Anonym

Ja, jag håller med Kristina, har du bloggpaus sötnos?



<3

2009-01-06 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0