God Jul, såklart!

God Jul coh Gott Nytt år!

Nu är julstöket nästan över och de finns lite tid över..

Igår var de julafton,årets mysigaste dag! Släkten va här och de va massor med julmat såklart! Sen vart de familjespel och man va ju med i de vinnande laget, yeah! :) Haha!

Fick MASSOR med julklappar, så jag har vart snäll! Fick bl.a. serveringsfat, en rosa tekanna och rött te, rosa fina grejer till köket, strumpor, trosor, pyjamas, parfym (Hypnose, min favvo!), böcker, pengar, tidningsprenumerationer, smink, väska och ett snyggt USB-minnehalsband från Philips och Swarovski.


Sedan vart de faktist en sväng ut på krogen för att träffa Carla och Sara framför allt. Det var ändå skönt och dra ut och festa lite och fira julafton tillsammans med vänner också!

Ikväll blir de också utgång antagligen... Eller de blir de. Det kommer vara så sjuukt mycket människor bara, och köer är ju fan inte kul! Och sen när man kommer in kommer de va hur trångt som hellst... Men jaja, de är juldagen, man ska gå ut helt enkelt! Får se vart de blir...

Imorgon är jag ledig och de kanske blir stan på dagen och sen blir de lite mer julmys hos kusinerna i Björklinge.

Förutom utgång så har  jag inget på schemat, känns skönt. Ska glida runt och göra ingeting och va i tid med förfestandet och fixandet! :) Wi! Haha trodde jag ja, kom ju på att nyårklänningen inte är sydd än, dags att börja nu! Nu fick jag lite eld i baken!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0