Fest i Uppsala

Ja de har ju blivit en hel del fest nu, super skoj och alla kvällarna har vart super! Sedan har de blivit jobb. Så har vart sena nätter och tidigt upp och jobba. Och de har ju vart mycket folk såklart.

Juldagen var såklart fest! Den började hemma hos Sabina med Elaine och en liten fördrink, sedan var de ner på stan och förfest nr 2. Sen vart de Gillet, sjukt mycket folk, vi fick inte ens hänga in våra jackor... Så sen drog folket och jag drog vidare till Ylva på Svenssons, de va skoj förutom att kvinnan där också drog, så då drog jag vidare igen till nästa sällskap. Haha men de va skoj!

Idag är jag ledig och nu ska nyårblåsan sys, vi får väl se hur de går.. Haha spännande. Hoppas att de blir goodie iallafall.. de återstår att se, men nu börjas de!

Jag har ju dock vart dålig på ta kort för batterit dog mellan varven... Sämst! Men hamnade på en vimmelbild iallafall, så får ta och sno den! :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du är så socker söt så man bara vill äta upp dig <3

2008-12-30 @ 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0