En fredag!

Sjukt trött idag. Ville verkligen inte gå upp! Usch! Men imorgon ska jag sova! Skönt!

I skolan har jag nu börjat väva och kommit ungefär en halvmeter, bara 4,5 m kvar då.. Haha nej men de går fort bara man kommer igång! Har fortsatt lite på min julklänning som är väldigt nära papperskorgen för tillfället... Får se om jag gör en ny eller om jag fixar till denna, just nu är jag mer sugen på en ny...!

Idag är de ju fredag och de blev tacos! Mums! Har massa godis och gott också! Wii! Nu ska de bli film! Elegy heter den som de ska kikas på.
 
Hade fått ett litet kuvert med en julstrumpe julklapp igen från mammi och daddi, så himla gulliga, bästaste bästa! <3 Denna gång var de vinst direkt, påfyllning till mobilen! Kom mycket passande! :) Tack så hemskt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0