En av mina tekniskavänner busade!

När jag var på väg hem till Skara så skulle jag hämta upp Cattis i Örebro och hade hennes adress inskriven och när jag väl är inne i Örebro så vill den att jag ska svänga, men de gick inte för där var de en cykelväg, så jag kör vidare, den brukar ju hitta en ny väg, men inte de. Åkte fram och tillbaka på den där vägen kanske 3-4 gånger innan jag ringde Cattis och fråga hur jag skulle ta mig till henne!

Vägen var nybyggd men ändå! De mest irriterande var ändå att jag såg vägen på andra sidan av cykelvägen, dit jag skulle. Lite frestad vid 3 gången att svänga, följa GPSen blint!

Men annars så älskar jag GPSen helt faktastiskt mycket då jag verkligen inte har ett eget lokalsinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0