Vår!

Idag var jag ner på stan med solbriller och uppknäppt jacka..! VÅREN är här..! Visst, de blåste väl lite, men va fan, solen sken ju! Livet var härligt, den första glassen i solen är äten och därmed är våren invigd..!

Jag hade ju sällskap av Carla en stund, sedan drog hon och jobbade och jag vandrade runt för mej själv och letade efter min bikini som jag vill åt! Men den hittades ingenstans, men en butik pratade jag med i telefon när jag kommit hem (för jag inte hittade den för den tydligen hade bytt plats...) Dom sa att dom beställt en massa bikinis från den kollektionen så jag hoppas på de! Annars ska de bli sthlm vid löning med Sabina! Men måste ju kolla alla andra inköp innan om jag liksom har råd... Men jag hoppas! Sen kanske den inte sotter så snyggt? De vore ju helt hemskt! Men vi får väl se.. OM jag nu hittar den nånstans..

Annars så har jag deprition nr 2 för dagen, gick förbi HouseHold där dom har haft min underbara tapet, men den fanns inte där?! Så jag pratade med personalen och den ska tydligen utgå! NEJ NEJ NEJ! Men de fanns 8 rullar kvar på deras lager som dom skulle få in.. Jag måste ta och köpa några rullar så jag kan ha den tapeten..! Jag har ju tillomed köpt ett rosa diskställ för de ska matcha med min underbara tapet, tänkte att antingen satsar jag och köper typ 5 rullar som borde räcka... Eller så köper jag en eller två rullar så kan jag ha den tapeten över diskbänken där man brukar ha kakel och sedan en glasskiva på, på så sätt får jag ju ändå in min tapet..! Och de här är då min dröm tapet som jag SKA ha i mitt underbara rosa/grå/svart/vita kök nån gång i framtiden. Tapeten är just dessa färger i ett förtjusande stort mönster..! ÅÅH DEN ÄR SÅ FIIN! Jag fick tillomed ta en bit av tapeten så jag har ett prov på den, kan lägga in en bild!

Sen jobbade jag lite idag med, men bara 17-20, så de gick fort och de var många roliga kunder.

Hem och på väg till ica med Carla och Martin för att hyra film och tjocka, idag är ju min helg eftersom jag är ledig imorrn och sedan jobbar jag helgen. Sabina mötte upp oss hemma hos mej då hon kom direkt efter jobbet. Vi hyrde en verklighetsbaserad film med Angelina Jolie, The Mighty Heart hette den. Helt okej film, lite seg men en bra story.

Annars så har jag faktiskt hittat ett korsett alternativ. Det är som en halvkorsett, finns säkert nått bra ord för de med men jag är inte så insatt. Alltså bara den delen på korsetten som formar mage och midja, ingen bh inbyggd. Funkade bra för att hålla in den lilla gullentuss magen jag har, så har tänkt att införskaffa mig en sådan imorgon på min lediga dag. Ska ju även till farmor och farfar i Enköping då min farfar fyllt år, de bjuds på smörgåstårta, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0