Sista fattiga dagen!

Idag skulle man ner på stan och käka sushi buffé men IKEA ringde och behövde lite back up, så de fick bli till att jobba istället, de är ju bara sista 2 veckorna nu, så jobba tycker jag allt att jag ska göra. Carla var då mindre glad när hon inte fick sin sushi, men de kommer!

Det var dock den tråkigaste dagen ever på IKEA, fint väder, dagen innan lön. inga kunder. Men vi hade en liten praktikant, de va ju kul! Jag känner mej så vuxen då, när jag ska lära upp nån liten och hjälpa till att hitta arbetsuppgifter och så, helt kul ju! Haha!

Annars så har Carla och jag shoppat lite taxfree grejs idag! Eller vi har skickat iväg en order, betalar på planet! Jag beställde mej en parfym, Naomi Campells; Cat deluxe och ett solkrämkit som skulle lukta mango och papaya, de låter ju bara så underbart! Sedan slog vi till på en liten vodka också, de va nått erbjudande, Smirnoff för endast 99 kr! 1 hel liter! SUPA! Haha!

Imorrn kommer lönen! Eller nu är den efter 12 så nu har den kommit! Wiihoo! Inte fattig nå mer! Men jag trodde (hoppades) att jag skulle få min semsterersättning samtidigt som lönen, men den stog inte med på lönespeccen' så jag vet inte, skulle få den i april? Men de löser sig säkert, får väl ringa och kolla imorrn! De kommer ju bli trevligt med lite extra pengar! De är de ju alltid!

Fick precis mail om att mobilen inte va köpt och att jag skulle ringa snarast, men vågar ju inte ringa nu (mitt i natten)! Så ringer imorrn innan jobbet! Wiihoo! Frida har en mobil (snart iallafall)!


image95image96image97

Min taxfree shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0