Lite vardags mys

Nu sitter man här färdigpiffad och klar, ska snart bege mej till bussen och ner på stan med Sabina. Hon ska göra ett syntest för att sedan kunna skicka iväg pappren på övningskörningstillstånd eller nått sånt, så hon kan ta körkort! Värt! Körkort is the shiet! Så ska jag ju självklart få äta nått gott på stan! Mums! Undra vad vi ska hitta på idag för gott.. Haha! Hungriig!

Ska leta rätt på lite fler solbriller och lite flippisar idag tänkte jag. Så får jag se om jag kan motstå att inte köpa mina gula underbara älsklingsskor för tillfället, som visas i tidigare inlägg.. Dom är ju såå fina.. Hmm! Och hur ska jag göra med min tapet?! De lutar just nu i att jag skiter i den, men va fan, jag vill ju ha den! Men I need the money nu eftersom jag får min semesterersättning 25 maj som de ser ut nu.. Och då måste jag ju leva på den här lönen nere i Napa.. Vi åker lixom nästa vecka! Fatta stört nära de låter! De är ju 11 dagar bara! ÅÅH! SOMMAR, SOL!

Nu ska jag bege mej, kommer nog ett inlägg om lite inhandlingar efter stan-besöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0