Hjärntvättad av IKEA, de ni!

Ja ni, rubriken förklarar vad några kunder tyckte om mej idag på IKEA, och de var inte på de humoristika sättet. Dom kommer till IKEA och ska handla, de dom vill handla finns inte och alla grejer från IKEA är skit grejer, varför ens åka till IKEA om man har inställningen på att allt är skit? Och sedan stå och ösa ur sej skit på skit på skit till stackars personal (som idag var jag), sedan när jag berättar varför de är som de är på trevligast möjliga sätt, ska visa dom hur de funkar, svarar på alla deras nerklankningar på varför och hit och dit, då när de va slut med allt detta, då börjar dom säga att jag är hjärntvättad och dum i huvet och då sa jag att jag inte tänkte hjälpa dom för dom gick på mej personligen och att dom skulle få prata med en annan personal och då tyckte dom inte om min ton och hur jobbigt de än var för mej så ville dom ha hjälp nu, men jag vägra och gick. Började hjälpa en annan mer tacksam kund och sedan kommer denna kund tillbaka och är otrevlig mot den andra kunden och säger att hon kan vänta för de är faktist inte hennes tur.. Ni ska strax få hjälp av min kollega så fort hon är klar med den kunden hon håller på med just nu, ni får vänta.

Jag gjorde allt jag kunde för att vara trevlig men jag kokade som bara den och ville bara be dom dra åt helvette och handla nån annan stans och klaga på nån annan. Men kunden jag höll på med var hur gullig som hellst, hon tyckte att dom va dumma och sa att jag va jätte duktig och jättre trevlig och att jag skulle hälsa min chef de om jag fick några problem. Men de är klart att de inte blir några problem, dessa folk som jobbar på IKEA vet hur folk kan bete sig och de kändes jätte skönt att alla verkligen lyssnade och brydde sej och tyckte att jag gjorde rätt i att inte acceptera att dom hackar ner på mej. Och detta var mina första kunder för dagen, bra start..! Hmm! Nu var de ju faktist andra gången jag blev ARG. Skakade gjorde jag med den här gången, herregud, jag vill inte bli en arg människa?! Sluta bete er som folk? För tydligen kan folk inte bete sig.

Ja men nu har jag dampat av mej lite! Och IKEA is the SHIET! Så back off idioter!

Annars idag så jobbade jag ju bara 17-20 så jag hade en mysdag ute i solen, typ 30 minuter sen tröttna jag och myrorna i brallan dök upp, så då blev de till att piffa tilll lite i rummet + leta mobil på internet, vill köpa en direkt på fredag så de är gjort..! Har hittat en som jag tror mig vilja ha! En rosa såklart! Hitta den billigt on the blocket, thats the shiet! Haha! Nån skulle kolla på den imorn, så får hoppas att personen inte köper den så jag kan få köpa den! LIKE! Annars fanns de faktiskt fler av den till ungefär samma pris, så de blir nog en sån i vilken fall, tror jag...! Men jag hittade även på Iphone i rosa on the internet och den är ju bara de mest förtjusande jag sett på länge, mobilväg då! Och den är ju så himla bäst! Men kosta, de gör de ju...



image94              image93

Om jag fick välja vilken jag ville, så kolla in iphone i rosa! Helt fantstisk! The big dream! Men jag nöjer mej med denna lilla söta sak till höger! Så mycket mer prisvärd, om man ska till Cypern och ramla i poolen eller så.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0