Helg

Dagen började med ett uppvaknade hos min kära vän Oskar, mådde ganska bra då men sen gick de åt skogen. Bakis. Usch, fy och blä! Jag gick till ICA och mötte upp Carla, hyrde 2 filmer (Beowolf & Vänner för livet) och köpte oss lite snask och pizza! MUMS! Så värt ju! Vi gick hem och började tjocka och kollade på filmerna, vi började med Vänner för livet, den hade jag sett innan men jag tycker de är en så fin berättlese, jätte sorglig ju! Hemskt, men så bra! Sedan vart de Beowolf som inte alls va så kul, så där somna jag. Haha. Senare vart de mys med mamma och då kollade vi på Inside man, den trodde jag att jag hade sett, men de hade jag visst inte, och den va ju bra! Där hade jag missat nått.

Ledig imorgon med, så skönt ju! Ska nog försöka ta mej till banken och försöka fixa lite fler kodbrickor och en e-legitimation eftersom jag inte fattade hur man skulle göra de på deras hemsida. De står ju bara vad man kan göra med den men inte hur man skaffar sig en. Dumt. Eller så kanske de är jag som är dum, vad vet man..!

Och de här med baksmällor, de verkar ju bli värre ju äldre man blir. Inte för att jag är så gamal men va sjutton, när man va liten och fräsh så mådde man ju helt vanligt dagen efter som om man inte ens druckit dagen innan. De är ju helt sjukt vad de var värt! Nu är de ju för hemskt, usch, inte okej ju!

Men gårdagen vad skoj iallafall till en början. Vart mys med Sara i lokalen där överraskningsfesten ägde rum, sedan vart de utgång. Mycket dricka blev de. Men de va skoj. Sara vart mycket tacksam över presenten vi hade med oss som bestod av lite flytta hemmifrån bra och ha grejer, tex. toaborste, skohorn, vinöppnare, grytlappar. Ikea är som sagt the shiet! Sedan efter krogen så skulle vi gå och käka och jag hade inte vart så bra med maten på hela dagen så jag svimmade av mitt i gatan! Usch! Men jag är ju en person som svimmar lite då och då, så jag är ju van, men stackarna som måste va med mej när jag håller på! Men de gick bra och jag överlevde. Vart lite småbråk mellan mej och Carla, fyllebråk! Såklart! Fyskäms på mej! Inte okej!

Juste, träffade på inga mindre än min farmor och farfar när vi stog och väntade på bussen! Dom hade vart hos min farbror och firat honom, så jag och Carla fick privattaxi til stan, skönt ju! Kul och träffa dom lite mitt i allt också. De händer ju inte allt för ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0