Födelsedag å allt!

Ja kära folk, nu har man lämnat tonåren bakom sig och går ut i vuxenlivet med en vuxenålder! Hela 20 år fyllde jag den 1 april, alltså igår, men de är ju ingen idé och skriva de igår för då skulle ju ingen trott på de...! Men jag var iallafall på systemet igår och shoppade loss helt själv för första gången..! VÄRT! Aldrig mer sprit problem..!

Jag har fått massa kuliga grejer t.ex. en ROSA kamera, survivorkitt till cypern(med bl.a. resorb, ipreen..), en väska, presentkort på massa kul ställen, en vacker tröja m.m... :) Underbart!

Har haft släkten här idag och har ju satsat med att laga mat, höll på både idag och igår, men de blev riktigt bra, helt stolt! Igår på den själva dagen så hänge jag på Katalin för att kolla in modevisning och lite artister som t.ex. Adam Tensta. Evenemanget va kul och bra!

Imorrn är de tillbaka till jobbet och ska därför gå och lägga mej NU! God natt på er från en 20-åring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0