Duktig on the work!

Idag jobbade jag på Work avdelningen på IKEA och jag gjorde min första prisoffert med lite exempel om inredning till ett företags reception, men ritningar och allt, de va jätte kul och klura och lista ut hur man skulle få till allt dom ville ha och så.. Helt kul! Sedan klura vi lite med en annan prisoffet tillsammans, jag och Anki, men de blev nog bra tillsist. Man får ju bara sälja vissa grejer till företag som är tänkta för att offentliga platser, så de är inte så enkelt som de verkar..! De ni!

Efter jobbet begav jag mig till Gränby centrum för att byta lite storlek på ett par bikinitroser som jag köpte i stan, men de fanns rätt storlek där. Jag och Carla shoppade ju ett par högtalare igår och frågade att vi verkligen fick med allt så vi fick köpa en extra sladd, som när vi öppnade förpackningen inte alls behövdes. Om man inte vet så chansar man inte, utan då kollar man upp först och sedan svarar, skit personal..! Haha nej men ändå, lite onödigt.

Imorrn är de ju sista april och man har ju självklart inte alla planer riktigt redo än, men de får lösa sig på vägen! Mys i nån park med käk och dricka, grilla och träffa folk, de är de som ska göras..! Helt klart!

Idag har jag köpt min mobil också, den blir antagligen skickad om nån dag så jag får den säkert efter helgen eftersom de är massa konstiga dagar nu, röda och kläm och så ju..!

Shoppade lite på IKEA idag med inför Cypern, de blev ett första hjälpen kit som jag råkade kalla för förstahjälpen aidskit när jag berättade för Carla vad jag köpt, haha! Och så blev de en lite starkare solkräm till första veckan! Nya linser kom idag med om ni undrar va de är för mystiska små förpackningar.. Så nu kan jag fortsätta få se! Haha!

image99
Överlevnad är de som gäller!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra dag imorrn!

2008-04-29 @ 22:50:01
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Michelle

mode, kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna ett spår efter dig! =) Ha en bra kväll!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!

2008-04-29 @ 22:54:54
URL: http://miiichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0