Bikini och lite annat kul..!

Jaha, en vanlig dag på jobbet. Allt helt normalt, står på noll. Men de är bara för att SNART då jävlar åker vi, nu är de 23 dagar kvar! De är så nära nu...! AYIA NAPA! SOL, BAD, SPRIT, FEST :D LÖÖVLIIE! Jag vill inge hellre än att först och främst bli av med allt snor inom mej, måste ju ha ett ofantligt lager nånstans inombords?! Helt stört ju, men den vackra sanningen...! :| Sen vill jag ju åka helt frisk och kry to the paradise!

Inhandlade en bikini på H&M för någon dag sen, en rosa och orangemönstrad (marimekko) helt förtjusande rolig! Köpte mej även ett litet fodral i vitt från gina som kommer dyka upp på nån bild här inom kort då jag införskaffat mej en korsett som klämmer in min lilla blubbis mage! Haha!

På tal om korsetter, vart sjutton köper man en "lång" korsett.. Alla korsetter är ju så himla korta, dom slutar ju där man verkligen skulle behöva klämma in en å annan liten del..!  De verkar ju dåligt, vart köper man en bra korsett? Hm..! Jag vill ha!

Annars har ju jag lätt hittat THE SHIET binikinibrallan ever..! Från Panon kollektion Poison, så de kostar på att ligga på topp.. Men den är ju så fantastiskt snygg ju! Men va sjutton är grejen med att den inte finns att köpa nånstans på Internet? Här har man letat och letat, men fortfarande inte hittat just den..! Fy skam! Så skulle jag skicka efter prisförfrågan, men inte ens de gick.. SÄMST! BU! Men jag ska leta rätt på den! SKA SKA SKA!

Annars så har jag köpt 2 fynd på Lindex på rean, typ lite mjukisklänningar och så fynda jag ett par skor på skopunkten, då jag kom från jobbet med endast min IKEA outfits i närheten så tog jag mig en sväng och skaffade en ny outfit för dagen då Robin som fyllt 20 skulle grattas och hem och byta om verkade ju jobbigt, hela outfits kostnade (för mörkgrå pumps och en klänning i grått och svart) endast 170 kr! Stört ju! Helt billigt!


image83
THE SHIET! Så himla rätt!



image84
Den bikinin jag köpt fast i den mer kallande färgen..! ORANGE och ROSA!




Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

du köpte marimekko-bikinin? :) nice!

2008-04-16 @ 00:44:36
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0